Ledenbeheer

Vanaf 15 juni 2020 maken we gebruik van een nieuw online ledenbeheersysteem. Met dit systeem kan je makkelijk de lessen waarvoor je je inschrijft beheren en kunnen wij makkelijk met jullie communiceren. Ieder (nieuw) lid dient zich hierop aan te melden en via deze weg de inschrijving in orde te maken. 
 
 
 
Extra info ledenbeheer

- Je dient eerst een account aan te maken voordat je je kan inschrijven.

- Je kan ervoor kiezen om een gezinsaccount aan te maken of te registreren op naam van je kind. Ben je een volwassen danser, kan je je eigen account aanmaken. Bij een gezinsaccount dient 1 ouder zich te registreren en kan hij/zij nadien zijn/haar kinderen aan hetzelfde account  toevoegen.     ! Let wel op je moet voor elk gezinslid apart afrekenen.

- Op de inschrijvingspagina kan je filteren per categorie, leeftijd, niveau en dag. 

- Om je inschrijvingen of betalingen te beheren, klik je door naar 'mijn profiel'. 

- Kortingscodes (= via jouw persoonlijke code die je via mail hebt ontvangen) moet je rechts onderaan zelf ingeven als je je winkelmandje bekijkt. Kortingen per les of gezinslid worden automatisch berekend.

- Je krijgt steeds een bevestigingsmail met info over de lessen waarvoor je je hebt ingeschreven. Controleer zeker ook je spam-map.

- Eens de betaling rond is, kan je formulieren downloaden voor een eventuele terugbetaling van de mutualiteit.

- Eens de betaling rond is, kan je de agenda van de dansschool synchroniseren met je eigen agenda. ยท Extra vragen/info: https://www.ledenbeheer.be/leden/ 

- Ondervind je problemen of ben je niet in de mogelijkheid om via de online weg in te schrijven? Laat het ons weten. 

- Dit filmpje legt je uit hoe alles werkt. Bekijk het zeker alvorens je de eerste keer gaat inschrijven. https://www.youtube.com/watch?v=Q999LC1C1tQ



Ledenbeheer